- ادای جدید مردها :)
- ای بابا! ای بابااااااا! :(
- غلط خودتو کردی، حالا اومدی مشاوره؟
- ای بابا، ای بابا!
- خب اساتید گرامی! ۳ نفر خوابهاشون جعلی بود یه نفر هم که پیچوند و جواب نداد
- واقعا که! واقعا که! واقعا که!
- عجب رزمایشی بود امروز اسماعیل، عجب رزمایشی!
- بار صد هزارم:
- چرا جواب درخواست مشاوره بعضیا رو نمیدم؟
- ای بابا! ای بابا!




لطفا دیگه از جانب من و به طرفداری از من، با کسی بحث نکنید.بحث کردن شما با اون شخص ، بیشتر آسیب میزنه! هم به خودتون.هم به اون شخص و هم به من.یکی از کیس های این وبلاگ کامنت گذاشته که دوستم امروز اومد و آلزایمر، یعنی فراموشت کرده باشند، تو هم خودت را فراموش کنی...